sâmbătă, 18 februarie 2012

Carmol

Această reclamă jigneşte...cam pe toată lumea.
Când văd astfel de reclame mi se aminteşte din nou că bărbaţii sunt fiinţe delicate care se alintă în faţa soţiilor ca nişte copii mici în faţa mamelor şi sunt categoric înspăimântaţi de soacre.
Când văd astfel de reclame îmi aduc aminte că soţiile sunt mereu dispuse să alinte şi dezmierde bărbaţii ca pe un bebeluş în scutece. Pentru a-i consola când ceva îi doare şi/sau sperie, femeile trebuie să folosească diminutive, un ton rezervat de obicei pisoilor găsiţi în ploaie, să ii ţină de mânuţă şi să le pună baveţica „ Mami tocmai a venit de la servici. Să îţi facă ceva de mâncărică? Să îţi spele şosetuţele? Ştiu, e greu cu mama mea în casă, mama mea care şi ea calca, spala si iti face masaj dacă te doare spatele. Of, oare cum rezişti tu, iubiţel, cu toate astea”
Dar mai ales, astfel de reclame îmi reamintesc de faptul că soacrele sunt înfiorătoare şi mereu merită caricaturizate. Nu stiu exact de ce, din moment ce soacrele acestei ţări deseori muncesc şi îngrijesc nepoţi, nepoate şi familie, neplătite şi nevăzute. Dacă au ajuns la vârsta pensiei, soacrele sunt probabil sunt sărace şi bolnave. Nimic mai înspăimântător, nimic mai demn de ridicol pentru Carmol.

Alice I.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu