sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Delikat - Lectia

Link reclama: aici

Nu știu din ce motiv, reclama (sau poate cantecelul-slogan de la finalul ei “Dacă delikat nu e, atunci nu-i nici dragoste”) mi-a amintit de o poveste scrisă de Petre Ispirescu, numită “Sarea în bucate”, pe care mi-o citea mama când eram mică sau mi-o proiecta pe perete, deasupra patului, cu aparatul de proiectat diapozitive. Da, în mod incredibil mama mea, în loc să mă învețe cum să prăjesc ceapa și cât delikat să pun în ciorbă, chiar imi citea povesti și îmi punea diapozitive.
Astfel, trecând peste ideea că gătitul este un fel de meserie transmisă din generație în generație pe linie maternă, trebuie să recunosc eu nu știu nici o femeie care gătește cu poza mamei sale lângă aragaz. Trecând și peste asta, de ce i s-ar face unei femei dor de mama sa când citește o carte sau vede un film bun din moment ce ceea ce le definește pe femei și relația dintre acestea este calitatea de bucătărese?
Tare mi-aș dori să văd o reclamă în care ni se arată cum delikat dă mâncării un gust atât de bun încât aceasta poate fi preparată chiar și de către un bărbat.


Alice C.

3 comentarii:

  1. Foarte interesante clipurile acestea publicitare! Mai este unul la iaurt care are si o promotie si putem castiga un salariu de GOSPODINA! Am vrezut ca lesin cand am auzit reclama... de altfem, deja am facut plangere impotriva ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Corina: Felicitari pentru plangerea depusa! Cu cat ne mobilizam mai multe si actionam, cu atat mai mult cresc sansele sa fim scutite de asemenea "creatii".

    La ce produs era reclama cu "salariul de gospodina"?

    RăspundețiȘtergere
  3. iaurt Nutriday. Intre timp am depus plangere si pentru reclama Delikat. Si mai sunt si altele...
    Sa vedem ce-o sa iasa. Noi monitorizam si emisiuni tv, asa ca avem sansa sa vedem si alte reclame :) tot misogine.
    Caut acum o reclama la Cif... ceva cu printul care devine printesa curateniei sau asa ceva..

    RăspundețiȘtergere