miercuri, 28 decembrie 2011

Bebicina Ser Fiziologic

Link Reclama: AICI

Transcrierea reclamei de la radio: O voce de femeie ne povesteşte “Bună, hai să vă povestesc despre ultima noastră achiziţie: Domnul Ham-Ham, aşa cum l-a botezat băieţelul meu, Matei. Cred că aţi ghicit că este vorba de un căţeluş, dar adevărat, nu de jucărie. Soţul meu nu a fost de acord la început şi uite aşa ne-am tot contrazis.  El îmi spunea că o să fie numai păr prin casă, eu îi ziceam că o să am grijă să aspir cât mai des. Lui îi era teamă că o să-l muşte pe micuţul nostru, dar eu l-am convins că animăluţele se înţeleg foarte bine cu copiii şi chiar îi protejează. Soţul meu era stresat că o să fie numai mâncare şi mizerie în toată casa. Pentru că aşa sunt căţeii, dezordonaţi. Însă eu am avut grijă să îl învăţ pe animăluţ să mănânce într-un loc special amenajat pentru el, să doarmă pe podea sau în cutiuţa lui şi să ieşim destul de des afară pentru a rezolva şi problema nevoilor fizice. Încet-încet soţul meu a început să îl îndrăgească, ce să mai zic de Matei, ele este super- încântat de prietenul lui de joacă. Şi-a dezvoltat vocabularul vorbind într-una cu animăluţul lui, are grijă de el, îi dă să mănânce şi îl spălăm împreună. Eu mai am doar o responsabilitate: să-l spăl pe mânuţe pe cel mic după ce se joacă cu căţeluşul. Să vă mai spun că plănuim să-I luăm o surioară lui Ham Ham? Acum tati este cel care încearcă să mă convingă. Şi nu vă mai spun că știm cât de importantă este curăţenia trupului, mai ales când ai animale. De aceea folosim ser fiziologic pentru a asigura igiena oculară şi nazală a familiei.”

Propun ca reclama să sune astfel: Aşa suntem noi femeile, manipulatoare. Uite, soţul  nu dorea căţel, dar m-am oferit să am eu grijă de el, să îl hrănesc eu, să îl plimb eu, să îl spăl eu, iar domnul şi stăpânul meu a fost mărinimos şi într-un final a acceptat stresul la care îl supune Ham-ham. Știți cum este. Acum soțul meu chiar vrea o surioară pentru câine dar, nu ştiu de ce, eu mă simt cam obosită şi cred că e suficient. Şi de Matei, băieţelul nostru, eu am grijă, eu mă asigur că se spală pe mânuţe şi că îşi dezvoltă vocabularul şi de asemenea eu mă asigur că toată familia este bine dezinfectată. Este responsabilitatea tuturor mămicilor și numai a mămicilor să se asigure că soțul și copiii sunt dezinfectați, sănătoși și curați. Poate cine ştie, îi vom face o surioară şi lui Matei, dar asta numai după ce îi promit domnului meu că eu voi avea grijă de ea, eu o voi spăla, eu o voi hrăni, eu o voi scoate la plimbare. Soţul meu este, v-am mai spus, un om generos, cred ca va fi în cele din urmă de acord. Aşa e el, mă iubeşte şi face compromisuri.

Cumpărați Bebicina, în cinstea muncilor de îngrijire asumate unilateral și voios!

Alice I.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu