joi, 17 noiembrie 2011

Activia

Link Reclame: Aici

Aproape în fiecare zi sunt invitată să descopăr femeia Activia din mine. Recunosc că până acum nu am fost in stare. Am căutat şi am tot căutat şi zău că nu este nicăieri. Mărturisesc sincer că nici nu ştiu unde să o mai caut. Sunt disperată. Se pare, am văzut eu la televizor că fără ea voi fi frustrată în permanenţă, nu voi putea desfăşura nici o activitate, voi fi morocănoasă şi fără chef de viaţă. Am mai văzut eu la televizor că noi femeile suntem tare afectate de problemă, sincer vă spun că dacă nu mi-ar fi spus nici că aş fi observat.

Mă întreb oare ce or face bărbaţii- ei se pare nu sunt balonaţi, ce tranzit domne au bărbaţii ăştia, mai că nu au probleme în viaţă. Ooofff mă duc să mai caut

Miruna M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu